preskoči na sadržaj

Gimnazija Gospić

 > Naslovnica
Vijesti

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama kao i opće preporuke nadležnog ministarstva za početak nastave

Autor: Zvonimir Knežević, 3. 1. 2025.

Poštovani roditelji i učenici naše škole,

prije početka nastave u drugom polugodištu školske godine 2024. / 2025. dužna sam vas upoznati s Protokolom o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, a nastavno na Odluku o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, klasa: 602-01/24-01/00527, urbroj: 533-05-25-003, Zagreb od 2. siječnja 2025. godine Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih.

Ulazak u zgradu Gimnazije Gospić i Strukovne škole Gospić , a u svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu odvijat će se na slijedeći način:

  • glavni ulaz u zgradu s Budačke ulice bit će otvoren od 7. 30 sati do 8.00 sati ujutro
  • sporedni ulaz u zgradu iz školskog dvorišta bit će također otvoren od 7.30 sati do 8.00 sati ujutro i  na isti više neće biti moguće ući u školu
  • sporedni ulazak kod sportske dvorane neće se koristiti za ulaz u školu
  • na glavnom školskom ulazu odredili smo dežurstva tehničkoga osoblja tijekom radnog vremena školske ustanove, a sukladno Godišnjem planu i programu rada
  • tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove
  • tijekom velikog odmora , a sukladno članku 62. Kućnog reda Gimnazije Gospić učenici mogu izaći u školsko dvorište
  • izlazak iz škole je na glavni ulaz, a nakon završenog nastavnog dana

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu. 

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova.

Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.  Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.

 

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Školska ustanova je dužna sve svoje radnike i učenike informirati o ovom Protokolu i pravilima ponašanja u školskoj ustanovi, kao i redovito informirati roditelje o sigurnosnim mjerama i procedurama.

Svaka školska ustanova formirat će školski sigurnosni tim koji se sastoji od ravnatelja, pedagoga/psihologa, učitelja/nastavnika i drugih radnika te predstavnika roditelja, a koji će na redovitim sastancima analizirati potencijalne sigurnosne prijetnje i evaluaciju mjera.

Svaka školska ustanova u suradnji s osnivačem i lokalnim timovima u obavezi je, u roku od 90 dana od donošenja ovog Protokola, izraditi Procjenu postojećeg stanja i analizu rizika temeljem koje će se izraditi Plan sigurnosti školske ustanove, odnosno definirati mjere sigurnosti i zaštite školske ustanove, a najkasnije do kraja nastavne godine 2024./2025.

Školske ustanove su dužne redovito pratiti učinkovitost mjera sigurnosti koje su definirane internim aktima školske ustanove te je nužna periodična revizija mjera sigurnosti na temelju povratnih informacija od radnika, učenika i roditelja ili novih okolnosti.

U suradnji sa svojim osnivačem škola može osigurati i druge sigurnosne mjere, primjerice angažiranje zaštitara, postavljanje videonadzora, elektromagnetskih brava ili sustava za kontrolu pristupa.  

Tijekom prvog radnog tjedna, održat ćemo roditeljske sastanke i zajedno proći kroz potrebite sadržaje i zajedno donijeti zaključke s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, zaštite učenika i svih radnika.

U privitku dostavljam protokol u cijelosti. 

Zahvaljujem na dosadašnjoj suradnji i razumijevanju i veselim se skorom susretu s vama!

Neka nam je svima sretan početak novog polugodišta, a vama i vašim obiteljima želim Sretnu i uspješnu novu godinu!

Srdačno ,

Anela Serdar Pašalić, prof.




Poveznice

Stručno usavršavanje

Korisne poveznice

Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 7. 2020.

Ukupno: 100429
Ovaj mjesec: 1716
Ovaj tjedan: 70
Danas: 5
CMS za škole logo
Gimnazija Gospić / Budačka 24, HR-53000 Gospić / gimnazija-gospic.skole.hr / ured@gimnazija-gospic.skole.hr
preskoči na navigaciju